Rozstrzygnięcie II Otwartego Konkursu Ofert na wykonanie zadań publicznych Gminy Morąg przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na działania: 1.1, 1.2, 1.3,1.4, 2.1, 2.2, 3.1, 4.1, 4.2, 5.1, 6.1, 6.2,7.3,  przewidzianych do współfinansowania z budżetu Gminy Morąg w roku 2025.

Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.     2024 r., poz.1465 z późn. zm.) oraz art. 15 ust. 2g-2h ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2024, poz. 1491 z późn. zm.)  w związku Uchwałą Nr VII/62/24 Rady Miejskiej w Morągu z dnia 30 października 2024 r. w sprawie rocznego programu współpracy Gminy Morąg z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025, zarządzam, co następuje:

1.Stwierdzam, że w ramach II Otwartego Konkursu Ofert na wykonanie zadań publicznych Gminy Morąg przez organizacje pozarządowe w 2025 r. dla działań 1.1, 1.2, 1.3,1.4, 2.1,2.2,3.1, 4.1, 4.2, 5.1, 6.1, 6.2,7.3,  łącznie 5 ofert. Do wsparcia wybrałem  4 ofert.

2. Wykaz ofert, o których mowa w ust. 1 wraz z wysokością przyznanych środków publicznych i nazwą oferenta, stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

Załącznik do zarządzenia:

https://bip.morag.pl/system/obj/13962_Rozstrzygniecie_II_OKO.pdf